sunnuntai 29. elokuuta 2010

Talveksi!

Olen nyt montakin kertaa selannut netin kauppoja ja mielessä pyörii toisen talvitakin osto. Nyt minulla on viime vuonna ostettu ihana untuvatakki, joka tulee käyttöön myös t'änä talvena, mutta sen seuraksi haluaisin ostaa lampaankarvalla varustetun ihanuuden! Minä olen kerännyt eri kaupoista mahdollisia takkiehdokaita ja pistan ne nyt tänne. Takit on katsottu oman tilanteeni mukaan. Eli takit ovat halvimmasta päästä. :D



Ensimmäinen ehdokas on Monkin valikoimasta löydetty. Takki näyttää hyvältä, mutta minua mietityttää onko takki istuva. Kuva ainakin näyttää siltä ettei taki ole tyköistuva.. Hintaa tällä oli lähemmäs 100e.



Seuraava ehdokas on H&M.ltä ja kaikista rahaystävällisin ehdokas, hinta vain 29,90e! Ja itseasiassa varmaan mun suosikki näistä takeista. Ainoa miinus tässä takissa on ettei siinä ole kunnon vuorta eli jos tulee kylmä talvi, tästä takista ei tule olemaan mitään hyötyä..




Kaksi seuraavaa ehdokasta on löydetty new lookin sivulta. Hintaa niillä kummallakin oli n. 40 dollaria + postikulut.





Viimeisin ehdokas on nelly.comista ja hintaa  tällä takilla oli kai n. 150e.. eli way too much! :D Eikä näytä olevan edes kunnon vuorta.. Muuten on ihan kivan näkönen tämäkin.



No mitäs mieltä te olette? Tulisiko minun jatkaa etsimistä vai valita joku näistä takeista? :))

-Laura

2 kommenttia:

  1. Ite ihastuin tuohon Monkin takkiin, vaikka en tämän tyylistä talvitakkia etsi. Se siivä tietty vain on, että kun se ei istu, niin miltä se sitten näyttää päällä..:/

    VastaaPoista
  2. no niin mäki kyllä tykästyin siihen :), mutta ongelma on ettei se sit istu hyvin vaan näyttää sit sellaselta pussilta..

    VastaaPoista