tiistai 24. elokuuta 2010

Dynamite

Joo kiirettä on taas pitäny! Viikonloppu vierähti ilman että edes huomasin. Tekemistä oli enemmän kuin tarpeeksi. Tässä olis parit uudet kirppislöydöt! Varsinkin ihastuin tohon valkoiseen virkattuun mekkoon, ihana!



Torstaina olin katsomassa the expendables ja se oli niin mahtava leffa! Paras leffa mitä olen katsonut pitkään aikaan.Leffa täynnä parhaimpia action tähtiä! mahtavaa :D Mä niin tykkään sellasista action-pläjäyksistä.:D Leffaan kun mentiin mulla oli päällä se valkoinen kirpparilta haalittu mekko ja kuvan mokkanahkatakki. 

 Mokkanahkis h&m, virkattu mekko 2 and hand, kengät nelly.com.


Kengät ja koru h&m, toppi gina tricot, shortsit 2 and hand.

Viime perjantaina tytöt sai houkuteltua mut perhoseen hieman juhlimaan! Otettiin me kuviakin illasta, mutta ne ei ole niin hirveän julkaisukelpoisiä, you know. ;D Varmaan ensi perjantaina uusiksi, jos nyt töiltäni ehdin.

Olen ihan fiiliksissä jo syksystä! Kuulostaa varmaan järkyttävältä, mutta kaipaan niitä säitä jolloin voi pitää villapaitoja ja kivoja syystakkeja. Ja varsinkin syksyllä on syy ostaa uusia vaatteita! Ihania uusia isoja villapaitoja ja housuja, love it<3 Tämän syksyn ostoslistaan mulla kuuluu vaikka mitä ja en jaksa odottaa, että palkka tulee niin pääsen "hieman" tuhlaamaan.  Nahka ja erilaiset materiaalit yhdistettyinä toisiinsa on tämän syksyn juttu ja niihin aijonkin panostaa.Musta väri on minusta tämän syksyn aivan ehdoton väri, tietysti siihen yhdistettynä myös ruskean eri sävut, sekä muut maanläheiset värit! Musta vaatekokonaisuus yhdistettynä pieniin väriyksityiskohtiin ja musta eri materiaaleina on syksyn tyylikkäin juttu.
Silmään on iskenyt kaupoissa vaikka mitä kivaa ostettavaa. ;)

Tässä hieman inspiroivia kuvia:

 Alexander wang


Phillip Lim








Diesel


-Laura :)

2 kommenttia: