tiistai 11. toukokuuta 2010

Päivän asu

Tänään olin töissä ja lähdin vähän aikasemmin, koska mun piti lähteä terveysasemalle ottamaan hepatiitti A rokotteen turkin matkaa varten. HYI. Inhoon rokotteita silloin kun niitä pistetään mulle. Ei mulla ittelläni olis mitään ongelmaa pistää jollekkin muulle mutta kun on kyse musta niin APUA! :s Mut onneks se oli nopeest ohi ja pisti vaan vähän.. Nyt on käsi vaan vähän kipeenä. No kotiin päästyä mulla iski innostus ja päätin kuvata päivän asun vaikka ei olekkaan hirveän ihmeellinen. :)



Farkkupaita GT, valkonen lörppöpaita GT, housut Vila, kengät Prisma.


Noi kengät on uudet. Löysin tosi halvalla Prismasta! :D Oon ettiny tollasii valkosia tennareita, mutten ole ikinä raaskinu ostaa converseja, kun ne menee kumminki käytössä tosi nopeesti likaseks ym. joten noi halpis versiot kelpaa mulle tosi hyvin. Hirvee juurikasvu hiuksissa. Olis aika jo värjätä, mut värjään ne sitten ennen lakkiaisia. :)

Nyt lähen tekee wokia! namii :) Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti