torstai 20. toukokuuta 2010

Auringon palvomista

Heips!

Ei ole tullut kirjoiteltua nyt pariin päivään. Ihan sen takia, ettei mulla ole mitään kirjoittamisen arvoista kerrottavaa tai mulla on ollut niin kiire, etten ole kerennyt kirjoittaa. Tiistaina mulla oli tarkoitus mennä aamupäivällä serkkuni kanssa pienelle aamupalalle, mutta kummallakin meistä oli niin kova nälkä, että päätimme mennä syömään kunnon ruokaa ja päädyttiin syömään, mitäs muutakaan kuin lehtipihviä ja ranskalaisia, perusvalinta!  Sitten päätettiin lähteä ikeaan VAIN kiertelemään, mutta luuletteko että sieltä pääsee ulos ilman ostamatta mitää, mä en ainakaan! :D Niistä ostoksista huomenna lisää, koska olen nyt vanhempien luona ja ostokset ovat minulla kotona. Eilinen meni töissä ja kotona, jonne illalla tuli mun poikaystävän sisko kylään. Tehtiin hyvä ruokaa ja nautittiin lämmöstä!
Tänään pyöräilin jo aika aikaisin aamulla tänne mun vanhempien luo - matkaa about 8km. Tuli sitten samalla tehtyä puolet päivän liikunnasta. Ja ainoa syy tulla tänne oli: aurinko. Täällä pihalla voi paistatella päivää niin hyvin, etten kaipaa edes rannalle. Nyt saa grillaus loppua, koska huomaan jo pieniä palamisen merkkejä vaikka laitoin kilokaupalla aurinkorasvaa.


Kuvaa myös päivän asusta, mikä ei ole hirveän ihmeellinen: Lörttöpaita GT, Shortsit itse leikattu housuista(vero moda), Koru H&M.



Ihanaa kun pihan kukat ovat suurinpiirtein puhjenneet kukkaan yhden yön aikana lämmön ansiosta!




Lämmintä loppupäivää kaikille! :)

-Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti