tiistai 30. marraskuuta 2010

weekendi

Siis tuolla ulkona on niin kylmä! Aina kun meen ulos niin jäädyn vaikka mitä olis päällä! Tää on yks syy miks mulla ei ole mitään asukuvia ( mun jäätymisen esto vaatteet on nii järkkyjä, etten viiti laittaa tänne kuvia! :D) Oon yrittäny vaan pysyä mahdollisimman lämpimänä. ;)

Viikonloppuna olin kavereitten kanssa juhlimassa sitä että pääsin opiskelemaan sairaanhoitajaksi! JEE :D Tässä pari otosta illalta, hehe.

 Virosta ostettua venäläistä skumppaa.. Tosi hyvää verrattuna hintaan joka oli vain 2,50e.. :D


 murmeli<3

 oijoi sain rakkautta.. ;)
Enkä muista minne päädyttiin! :DD Päälle halusin laittaa vaan jotain simppeliä. Loppujen lopuksi päätin laittaa ne uudet h&m nahka/kangas leggarihousut ja valkosen pitsitopin.. Asua piristin sitten leopardilaukulla.

Huomenna ja ylihuomenna olen ansaituilla vapailla, IHANAA! Huomenna olisi tarkotus juhlistaa serkun synttäreitä, suunnitelmissa olis mennä syömään jonnekki hyvään ravintolaan! En jaksa odottaa! ;)

-Laura

2 kommenttia:

  1. Talvi on ärsyttävää aikaa kun ei saa pitää päällä mitä haluaa. :)

    //Idasuopanki.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. nii :D kaikista kivoimmat vaatteet on kesävaatteita ja ne pitää nyt jättää tonne kaapin perälle, ihan tyhmää :D

    VastaaPoista