keskiviikko 10. marraskuuta 2010

sex and the city

aanantaina mulla oli pääsykoe metropolian sairaanhoitaja linjalle.. Koe meni ihan hyvin ja saa nyt kattoo et minkälainen vastaus sieltä tulee! :)
Eilen olin äidin kanssa syömässä singaporelaista ruokaa, aivan ihanaa! Sen jälkeen menin kaakaolle mun serkun kanssa. Samalla kierreltiin kaupoissa ja ostin vähän tarvikkeita joulua varten, heheh! Alkaa toi joulu jo tulla oven takaa. ;) Yleensä en innostu niin aikaisin, mutta mun serkku on tartuttanu muhun tänä vuonna tän jouluinnostuksen! :D
Tänään mulla on vielä vapaapäivä ja päätin pyhittää tämän päivän joulutortuille ja sex and the city leffa maratonille. Ihanaa, kun noissa leffoissa Carriellä on niin ihania vaatteita! Ihania inspiraatioita!

Tässä pari kuvaa eilisen vaatteista.. Muuten olen ollut aika laiska asukuvien otossa, mutta yritän nyt jatkossa tsempata itteeni! ;)



 t-paita nelly, farkut mango, vihreä jakku h&m, kengät new look.

Nyt takas katsomaan sex and the city 2!

-Laura

4 kommenttia:

  1. Kiva lukea, että joku muukin on käynyt pääsykokeissa jännäämässä! Mulla oli itelläni eilen koe Haaga-Helialle. Ihan vaan näin by the way -tyylillä :D

    Ei mut sulla on kivoja juttuja täällä blogissa :)

    http://hanna-falala.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) No onnea sullekkin! toivottavasti pääset sisään kouluun :) on se jännää nyt vaan ootella et millon tulee vastaus ja millanen vastaus sieltä tulee! :D

    VastaaPoista
  3. Joo, samoin! :) Mut niinpä. Tuntuu, että ei se aika lopulta oo kovin pitkä, mut sitten kuitenkin... :D

    VastaaPoista
  4. Kiitos :) Nii no vastaukset tulee mulla kuun lopussa et tässä tää aika menee töitä tehdessä eikä sitä hirveesti ehdi miettimään, onneks :D

    VastaaPoista