perjantai 26. marraskuuta 2010

Dagens details

Tänään mulla on ollut lepopäivä, vaikka olen myös joutunu juosta hieman asioilla. Just äskön heräsin 3 tunnin päikkäreiltä. :D Nukahdin sohvalle ja tv pauhas vieressä, hehe.. Oon juossu kaupungissa asioilla ja tuolla on KYLMÄ! Onneks mulla on oma yksityiskuski ollut tänään käytössä nii ei ole tarvinnut juosta hirvesti tuolla pakkasessa. :D

 Päällä mulla oli mahdollisimman lämpimästi eli paksuin villapaita mitä multa löytyy oli tungettu takin alle.. Tuo turkki on ihanan lämmin ja pehmeä, sen sisään kelpaa käpertyä!





 Haha hyvä et mun pää ees näkyy ku takki on vedetty nii ylös... :D



Löysin tänään uuden aika hjyyvän biisin. Rakastan Dirty Dancing leffaa ja nyt Black Eyed Peas on tehny siitä oman version, aika tanssittava! ;)







-Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti