sunnuntai 18. huhtikuuta 2010

Sunnuntai

Tänään en ole puuhannu mitään ihmeempiä. Heräsin melko myöhään, vasta kaheltatoista vaikka olin laittanut herätyksen yhdeksäksi.. varmaan olin unissani pistänyt sen pois. Herättyäni menin tekemään aamupalaa: kahvia ja puuroa, sekä katsoin loput eläinkunnan ennätyksistä ( en tiedä miksi) ja sen jälkeen salkkarit. Tuolla ulkona on todella ihana sää, aurinkoinen ja varmaan lämmin! Olen kuitenkin vain roikkunut päivän kotona tekemättä mitään.Meidän piti lähteä tänään hulluille päiville, mutta ei me sitten jaksettu lähteä, hahah :D Poikaystäväni on puuhaillut jonkun ihme autojutun parissa ja ajattelin että minunkin pitää keksiä jotain tekemistä, joten ajattelin kuvauttaa osan kevät- ja kesäkengistäni! :) Samalla innostuin ottamaan pari muutakin otosta kodistamme.

Vasemmalta lähtien 1. DinSko, 2. Nelly, 3. Cara, 4. Nelly, 5. Spirit, 6. DinSko, 7. Spirit, 8. Reflex


Innostuin vähän säätämään kameran asetuksia ja kaikki kuvat on sitten mustavalkosina.





Päällä mulla on tässä Nellyn legginsit ja Gina tricotin tunika/paita.

Nyt mun pitäs mennä siivoilee :( Ja mulla on hirvee hinku vaihtaa huonekalujen järjestystä, katotaan nytten jos keksin kivan uuden järjestyksen niin saisin vaihdettua tätä järjestystä! :) Jos vielä pääsisin raahautumaan tonne uloskin, vaikka lenkille.

Mitäs piditte kengistä ja kuvista? :)

Hyvää sunnuntain jatkoa kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti