maanantai 12. huhtikuuta 2010

Päivän asu ja viime viikosta!

Viime viikko meni kokonaan töiden parissa joten mulla on pitänyt kiirettä. Nyt saa rentoutuu kun koulua ja töitä ei tälle viikolle ole.
Lauantaina olin parin kaverin ja mun poikaystävän kanssa leffassa kattomassa the wolfman. olihan se iha hyvä, mutta aika ennalta arvattava leffa. Leffasta jatkoimme meille viettämään iltaa ja hauskaa meillä oli! :)



Tämän aamun olen nauttinut rauhassa kahvia juoden ja nauttien ihanasta auringosta! :)
Tylsyydessä päätin ottaa pari kuvaa päivän asusta ja uusimmista ostoksistani.

 Housut GT, farkkupaita GT, tuubitoppi h&m ja kengät Din Sko.


 Tämän valkoisen kukkamekon ostin mun kaverin synttäreille, jotka oli n. viikko sitte, harmi ettei sieltä ole hyviä kuvia asusta :( Mutta tämä ihanuus on h&m ja maksoi 14,90e.


Nämä housut oli vaan semmonen heräteostos kun olin vaan kiertelemässä kauppoja. Nää oli niin halvat että mun oli pakko ostaa ne. Gina Tricot ja 4,90e ;) Nämä housut mulla onki sitte päällä tossa päivän asussa. :)


Nyt alko tekee hirveesti mieli mäkkiruokaa ja mä mietin jo vakavasti että lähtisin tuonne ostarille ostamaan mulle mäkkilounaan kun en itse jaksa väsää mitään ruokaa kotona ;D saa nyt nähdä menenkö..

Heipsan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti