sunnuntai 6. kesäkuuta 2010

pika postaus

Heiiii kaikki!

Eilen oli mun lakkiaiset ja niitä juhlittiinkin ihan kunnolla, tänään aamulla oli vähän heikko olo. Eile koululta lakituksesta mentiin mun vanhempien luo jossa järrjestettiin mulle juhlat. Sieltä sitten suuntasin helsingin yöhön kavereitten kanssa ja kivaa oli! Kiitos siitä<3 Lahjja tuli ihan kiitettävä määrä ja hyvin sain kartoitettua mun matkarahastoa!

Tänään on räplänny mun lahjaa eli uutta kameraa. Mun poikaystävällä on oma järkkärikamera ja hän valittaa aina kun käytän sitä joten päätin tivoa omaa pikkuista kameraa itselleni. Kameran ei edes tarvitse olla järkkäri kun en niitä niin hyvin osaa edes käyttää. Minulle riittää pikkunen pokkari, jossa on helpot asetukset. :D Eli lahjaksi tuli Canonin IXUS 105 pinkeillä kuorilla. Juuri täydellinen meikäläisen käyttöön! Odotan jo innolla että pääsen kuvailemaan kameralla ja kuvia ilmestyy tänne heti, kun saan akun ladattua kameraan! :)



Nyt lähen siivoilemaan ja räpläämään mun lahjoja!
PS. TASAN VIIKKO LÄHTÖÖN!ja lopussa vähän kesäfiilis musaaa<3 Hyvää kesälomaa kaikille<3

-Laura


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti