lauantai 12. kesäkuuta 2010

Pakkausta, pakkausta... huomenna alanyaan!

Mulla menee kohta hermot, koska haluun ottaa liikaa kamaa mukaan! Tein itselleni lupauksen etten ota kuin tarpeelliset tavarat mukaan, mutta koko ajan tulee vaan lisää tavaraa mitä haluan ottaa mukaan.. -.- Nyt täytyy ihan vakavasti miettiä mitä tarviin mukaan ja mitä en, koska sietä aanyasta saa ostettua kivoja vaatteita ym. ettei minun hirveästi tarvitse ottaa mukaan kamaa. Valitettavasti aina tulee kuitenkin mietittyä, että mitä jos tarvitsenkin tätä... tai tota... T'äytyy pitää mieli kovana ja vaitsen mukaan VAIN lempivaatteet..

Tässä pari otosta mun pakkailusta.

Nuo kukkabikinit ovat uudet, ostin ne matkaa varten Gina Tricotista. Hintaa niä oi 9,95e. Aivan ihanat!



Lento lähtee huomenna kahden aikaan päivällä ja katsotaan nyt miten pääsen siellä alanyassa koneelle. On mulla mun pienempi läppäri mukana, mutta on toinen asia löytää sieltä nettiä...
Lopuksi tässä aivan mahtava kesä ja pakkausbiisi, biisi paukkuu nyt repeatilla hahah :DD Nyt siivoilemaan! Adios!

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti matka menee hyvin! :) Mun piti kans lähteä Alanyaan tänä kesänä mutta en sit saanukkaan töitä nii ei ollu oikeen rahaa :( No ens kesänä sitte :D ois muuten kiva saada joskus joku asunto postaus ja nähä minkä näkösessä kodissa asut ja samoin sun poikaystävästä joku postaus!

    VastaaPoista
  2. Sulla on kiva blogi,alan ehdottomasti seuraamaan! =) ps.Toivottavasti tulee kiva matka :)

    VastaaPoista