torstai 6. tammikuuta 2011

long time no seen....

holaa!

Ei oo musta kuulunu pitkään pitkään aikaan ja päätin nyt tulla päivittää mun kuulumisia! Työt mulla loppu viime viikolla ja siitä lähtien oon ollu kipeenä.. Uus vuos mulla meni iha flunssan kourissa ja tällä viikolla ku olo alkoi tuntua paremmalta niin mun poikaystävä tartutti mut uudestaan.. No nyt mun pitää parannella itteeni oikeen kunnolla, koska maanantaina mulla alkaa koulu! On jo jonkin aikaa halunnu tulla päivittää tänne mun kuuluumisisa ja asukuvia, ja sille etten ole tullu on ihan syykin! Viime baarireissulla mun kameran objektiivi  meni rikki, heheh.. Eli se on estäny mun kuvailua nyt viimeiset kolme viikkoa..Nyt kamera meni canoni huoltoon ja toivon rakkaan kameran paluuta mitä pikimmin takaisin!!!!!

Ostoksia on tullut tehtyä oikeen rutkasti, varsinkin alennus myynneistä.. ;) Niistä sitten myöhemmin, KUN SAAN SEN KAMERAN HUOLLOSTA! :D


Ciao!

-Laura

2 kommenttia:

  1. great blog!

    I follow you
    hope u follow me back ;)

    http://angystearoom.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. great blog!

    I follow you
    hope u follow me back ;)

    http://angystearoom.blogspot.com

    VastaaPoista